جنــــــــون عشق....


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 

 

 جنون عشق تو مرا

                به ناکجاها برد

                     یه آن تمام وجودم

                                 به باد یغما برد

    کنون که در طلبت

           نشسته ام بی تاب

                  خبرنداری از دل من

                             که بی تو تنها مرد

     بیا دمی جنون مرا

               نظاره کن امشب

                      چگونه ماهی عشقم

                                 نهنگ دریا خورد

     زند فواره خون

            از دل ریش ریشم

                    چو تیغ عشق تو

                           با قلب من کندبرخورد

     بزن تو بر دل

         چاک چاک من چنگی

                  تو دانی این دل عاشق

                                 چگونه شیدا مرد

     من این جنون عاشقیم را

                   کنم به تو تقدیم

                    اگرچه پیش عشق بزرگت

                                 بود بسی این خرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,ساعت14:39توسط نسیم | |